Nem pynt til tasken!

image

Der ser altid bedre ud hvis man har en lille detalje på sin taske eller i sine nøgler, så derfor vil jeg i dag vise dig hvordan du kan lave en nem og enkel kvast som du kan hænge i dit nøglebundt eller på din taske som pynt.

image

Det her skal du bruge:

  • et stykke skind
  • en saks
  • en lineal
  • tekstillim
  • en blyant
  • en elestik
  • en skabelon efter hvor lang og bred du vil have din kvast

image

Det første du gør er at lave en skabelon. Jeg lavede min 8,5 cm i breden og 7 cm i længden også lavede jeg en linje der hvor jeg skulle klippe strimleren op til og der valgte jeg at den skulle være 2 cm bred.

image

Når jeg havde tegnet skabelonen op på bagsiden af skindet så klippet jeg det ud.

image

Derefter satte jeg prikker så der var 0,5 cm mellem vær prik.

image

Så klippede jeg efter prikkerne op til linjen.

image

Her ser du hvordan det så ud efter jeg havde klippet alle strimlerne.

image

Herefter klippede jeg en strimmel for sig selv som jeg kunne lime på så man kan sætte en   nøglering i.

image

Nu skal du begynde at lime. Først limer du den ene strimmel for sig selv på også putter du lim på hele vejen hen til enden.

image

Så skal du begynde at rulle den. Du skal huske at rulle den stramt og lige.

image

Når du har rullet den helt hen til enden sætter du en elastik på som kan holde den sammen så den ikke går op.

image

Så er du færdig! Her kan du se det færdige resultat.

image

Jeg håber du kunne bruge denne diy

 

 

 

Leave a Reply

