Udsalgs look

2017-01-25-18.32.46.png.png

I dag vil jeg vise dig hvordan du kan lave et udsalgs look. Her i januar har der været udslag og jeg har været ude og købe nogle ting på udsalg som jeg vil vise jer og hvordan i kan lave et fedt look ud af udsalgs vare.

2017-01-25-18.34.05.png.png

Det første jeg købte var den her læderjakke. Den er fra Vero moda yas, og den er i ægte læder. Den købte jeg i Vero moda på Østerbro gade for 750 kr. Jeg har længe godt kunne tænke mig en læderjakke så det ar helt perfekt at den var på udsalg, og den er jeg blevet rigtig glad for.

2034_1485363306023.jpeg

Den anden ting jeg købte var den her bluse fra h & m som har båd udskæring så den går ned over skulderen. Den kostede 30 kr. Jeg kan rigtig godt lide den bluse fordi den er stram og har de klassiske sømands striber.

2017-01-25-18.35.08.png.png

Så har jeg købt de her sko fra Adidas og Stella McCartney som har lavet et sammenarbejde. De kostede 130 kr. Og der var 80 % på dem. Men dem er jeg rigtig glad for jeg syntes de er rigtig gode at gå i. Jeg købte dem fordi min familie, nogle venner og jeg skal på ferie til Bali og der skal vi gå nogle lange tur så derfor havde jeg brug for nogle gode vandre sko, også er de rigtig oplagte.

2036_1485363310822.jpeg

Det sidste i det her udsalgs look er de her bukser fra pieces. Dem købte jeg for 100 kr. Jeg syntes de er rigtig fede fordi de har det der farve skift i de blå nuancer.

Jeg håber du kunne finde noget inspiration til et udsalgs look du kunne købe. Jeg er i hvert tilfælde rigtig glad for alle tingene og jeg syntes de er rigtig fede.

Det er alt sammen ting som kan bruges flere sæsoner. Og det skal du huske at tænke på når du køber udsalg.

Leave a Reply

