Søde bog bind til et nyt skoleår!

Idag vil jeg vise dig hvordan du kan lave nogle søde bog bind til dine skole bøger.

billede-16-08-15-15.42.19.jpg.jpeg

Jeg fandt en rest af noget tapet som jeg vil bruge til at pakke mine bøger ind i. Det er bedre at bruge tapet fordi det er stærkere. Det tapet du vælger skal ikke være for mønstret og det skal heller ikke være en mørk farve. Jeg tog noget med nogle striber på.

På det første bog bind lavede jeg to balloner. Jeg startede med at tage bog bindet på bogen så fandt jeg nogle gode tusser og så fandt jeg to runde ting i to forskelige størrelser. Så lagde jeg den største ned på bog bindet og tegnede rundt om den. Så placerede jeg den lille så den lå under den store cirkel og tegnede rundt om den. Derefter skrev jeg inde i den største cirkel mit navn, fag og klasse. Til sidst tegnede jeg en snor som ballonen hang i.

Den anden lavede jeg på samme måde. Jeg lavede to cirkler men de her to var i samme størrelse. Så tegnede jeg nogle blade rundt om, så det ligner en blomst. Så lavede jeg en stilk med nogle blade på. Til sidst skrev jeg navn, fag og klasse i den ene cirkel.

På den sidste lavede jeg kun en cirkel fordi det skulle være en sol, så jeg tegnede nogle streger uden for cirklen. Så tegnede jeg en sky neden under. Ligesom på de andre skrev jeg mit navn, fag og klasse.

Så har du nogle søde bøger til det nye skole år! 🙂

 

Leave a Reply

