Vig festival!

Nu vil jeg fortælle dig lidt om Vig festival og mine oplevelser på Vig festival de sidste mange år. Så bliver Vig festival skudt igang idag med de lokale bands og Torsdag med nogen af Danmarks største musik navne.

2016-07-05-17.28.38.png.png

Vig festival 2015:

De 3 bedste koncerter i 2015

1: Djames Braun

Jeg har sat Djames Braun på 1. pladsen fordi jeg syntes de lavede det bedste scene show og så sang de nogle sange alle kender, så man kunne synge med på dem, og så var der mega gang i teltet.

Djames Braun

Djames Braun

2: Medina

Jeg har sat Medina på 2. pladsen, fordi jeg syntes hun lavede en rigtig god koncert og fedt med en lille overraskelse, da Shaka Loveless kom ind på scenen og sang med hende.

Medina og Shaka Lovless

Medina og Shaka Loveless

3: Topgunn

Jeg har sat Topgunn på 3. pladsen, fordi jeg syntes han var god på scenen, og så var det nogle fede sange han sang, og han fik publikum med så publikum var helt med.

Topgunn

Topgunn

2016-07-05-19.29.27.png.png

Vig festival 2016:

De 3 koncerter jeg glæder mig mest til i 2016:

1: Cisilia

Jeg har sat Cisilia på 1. pladsen, fordi jeg har hørt hendes musik og jeg syntes det lyder rigtig fedt og så syntes jeg ogå at hun har god stil og se ret cool ud.

2:  Rasmus Seebach

Jeg har sat Rasmus Seebach på 2. pladsen, fordi han for 2 år siden lavede en rigtig god koncert med confetti og fed musik. Og så var jeg så heldig at møde ham backstage, hvor han var virkelig sød.

3: Nik & Jay

Jeg har sat Nik & Jay på 3. pladsen, fordi de for 2 år siden lavede de en rigtig god koncert hvor de havde en mega flot kulisse og nogle fede numre.

2016-07-05-19.30.25.png.png
Jeg håber vi ses deroppe! 🙂
Leave a Reply

