Batiste tør shampoo

Batiste tør shampoo
Jeg har fået denne tør shampoo fra Batiste som jeg er rigtig glad for både fordi, den er super god og dens farveige design pynter rigtig fint på hylden på badeværelset. Den er en favorit blandt mange hårstylister i mange lande. Den findes med forskelige dufte, emballage og funktioner.  Jeg syntes den er rigtig god hvis man gerne vil springe hår vasken over en dag. Man kan også bruge den som stylingprodukt, hvis man skal til fest og vil have mere fylde i håret.

På billedet nedenfor ser du mig inden jeg har brugt tør shampooen. Der har jeg sprunget en hårvask over.

Når du sprayer det i skal du have dåsen 30 cm fra håret. Mens du sprayer skal du løfte håret så det kommer ind i hårbunden. Når du har sprayet det i skal du masser håret i et par minutter også skal du rede det ud med en børste, efter det skal du bare lade det side i 1 minut og tørre.

Sådan så mit hår ud da jeg havde sprayet tør shampooen i. Jeg syntes mit hår ser pænere ud og har fået mere fylde.

Den kom på markedet i uge 36, så den er helt ny. Denne version med duft af asmin og granatæble er en limited edition (det betyder at de har lavet den i et begrænset antal. Du kan købe den i Matas. Her er et like til batiste.

 

Leave a Reply

